Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
29.06.2021 21:50 - БЪДЕЩЕТО...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 684 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 29.06.2021 22:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Бъдещето-апокалиптично  виждане в песента на Леонардо Коен...
„Бъдещето“ е песен със силен пророчески заряд и в няколко интервюта Коен беше помолен да предостави някои тълкувателни ключове.
Цитирам след текста по-долу, някои от намесите,
които според мен са най-значими.


image

текста на песента
(първата )

Върни ми дивите нощи моята стая с огледала, тайният ми живот
Тук се чувствам сам ,няма с кой да страдам
Дайте ми абсолютен контрол ти за  всяка жива душа и легнало до мен, момиче, това е поръчка!
Дай ми ръка и екстремен секс
вземете единственото останало дърво
и го поставете в дупката на вашата култура
Върнете ми Берлинската стена!! Върнете  ми Сталин и Свети Павел!!!
Виждал съм бъдещето братко ,
това е клане.

==============
Всичко ще започне да се плъзга, да се плъзга във всяка посока
Няма да остане нищо ,нищо не можете да измерите
Снежната буря, снежната буря на света е прекрачила прага
и е обърнат  редът на душата

Когато казаха да се покаеш (покай се)
Чудя се какво всъщност са имали предвид
Когато казаха да се покаеш (покай се)
Чудя се какво всъщност са имали предвид
Когато казаха да се покаеш (покай се)
Чудя се какво всъщност са имали предвид.
===================================
Не можеш да ме различиш от вятъра никога няма да успееш,
никога не си успял
Аз съм малкият евреин ,който е написал библията
Виждал съм нации да се издигат и падат
Слушал съм историите, чувал съм ги всички
но любовта е единственият двигател за оцеляване.

===========================================
На слугата ви е казано да го кажем ясно, без да се карам думи
Свърши, няма да отидем повече никъде другаде
И сега колелата на небето спират ,ще почувствате дяволския камшик по кожата си Подгответе се за бъдещето това е клане.
Всичко ще започне да се плъзга, да се плъзга във всяка посока
Няма да остане нищо, нищо не ще можете да измерите
Снежната буря, снежната буря на света е прекрачил прага и е обърнал редът на душата
============================================================
Когато казаха да се покаеш (покай се) Чудя се какво всъщност са имали предвид Когато казаха да се покаеш (покай се) Чудя се какво всъщност са имали предвид Когато казаха да се покаеш (покай се) Чудя се какво всъщност са имали предвид. ================
Ще бъде счупен древният западен код
Личният ви живот изведнъж ще избухне ще има призраци на улицата
ще има пожари и танцуващият бял мъж
Ще видите жена висящи надолу чертите и, покрити от увисналата и роба
и всички онези,  губещи поети ще я обиколят опитвайки се да звучи като Чарли Менсън и танцуващият бял мъж.

Върнете ми Берлинската стена! Върнете ми Сталин и Свети Павел!
Дай ми Христос или ми дайте Хирошима
Унищожете още един плод сега
никога не сме харесвали деца
Виждал съм бъдещето, братко това е клане.
======================================================
Всичко ще започне да се плъзга, да се плъзга във всяка посока
Няма да остане нищо нищо не можете да измерите
Снежната буря, снежната буря на света е прекрачил прага и е обърнал редът на душата

Когато казаха да се покаеш (покай се)
Чудя се какво всъщност са имали предвид
Когато казаха да се покаеш (покай се)
Чудя се какво всъщност са имали предвид 
Чудя се какво всъщност са имали предвид.
============================================================

image
Вярвам, че е имал предвид концепцията за неприкосновеност на личния живот, каквато беше разработена на Запад, което е основна характеристика на нашата цивилизация. Фактът, че е имало частно пространство, не е бил възможен, докато ние на Запад не сме започнали да изобретяваме частни стаи, ателиета и стени. [...]
Фактът, че е имало частно пространство, в което да се развиват определени идеи и да се култивират определени аспекти на психиката ми се струвае, че изчезва, заменена от един вид масово мислене.
============================================================
Вече няма перспектива за бъдещето.
Все едно да кажеш, виж! -Свикваш с Берлинската стена.
Свиквате с тоталитаризмите.
Свиквате с ФБР. Свиквате с озоновия слой с дупка в средата. Свиквате с опустошението на тропическите гори на Амазонка.

Всички тези неща ще изглеждат добре в сравнение със следващото
Живеем в свят, в ежедневие, толкова двусмислен, двусмислен с нас, с нашите съпруги, нашите съпрузи, нашите любови, нашите семейства, нашите приятели, нашата работа.

Тази неяснота стана нетърпима. Вече не сме извън проблема.
Разстоянието вече не съществува.
Вече няма хълм, от който да погледнете всичко това, вие споделяте тяло, сега, със забранената змия и гълъба.
Ние сме в него.
И „Бъдещето“ излезе от това преживяване. "
Тъжното при тази възможност за предаване е, че механизмът му е загубен и е станал неясен.
Той присъства във всички религии. Самата идея за възкресението е идеята за завръщане, за ново начало и ако хората не разберат, че е възможно да изкупят живота си, ще се окажем в много неприятна ситуация.
Тези начини за изкупуване съществуват, те са навсякъде, от католическата църква до анонимните алкохолици.

======================================================













Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - https://www. facebook/daniel. ...
02.07.2021 04:13
https://www.facebook/daniel.laurinunez.7/videos/1350012971853610
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8318715
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031