Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2021 18:52 - гъдел, и кефф@@@)))
Автор: notfun Категория: Музика   
Прочетен: 3260 Коментари: 19 Гласове:
8

Последна промяна: 18.05.2021 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Кеворк Кеворкян 14 май в 16:24 ч.  · 
Скъпи младежи, понеже вероятно дори не сте се замисляли: БАБА ВИ носеше къси поли, фини бикини, кожени ботуши (не изкуственяци), и никакви сутиени! Пушеше цигари и... разни други неща! Слушаше Лед Зепълин (и знаеше, че НЕ СЕ КАЗВАТ "Цепелин"!), Джанис Джоплин и Ролинг Стоунс! Пиеше уиски, водка, джин с тоник и други хубави питиета! Прибираше се вкъщи в 4 сутринта, но ставаше навреме и отиваше на работа! Просто исках да ви напомня: никога няма да бъдете толкова свежи и готини като баба си навремето! Извинете ме, но някой трябваше да ви го каже...

image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - За малко да пропусна този шедьовър, ...
18.05.2021 19:17
За малко да пропусна този шедьовър, Джуф! :-о :)))))))
И ти ли изглеждаше така, любовчийка с любовчийките? :))))))
Много ми хареса постинга- ще го покажа и на други! :)
цитирай
2. zax - Тия холивудски фърчолетки ги показвай на ... поколението което най ще им се радва.
18.05.2021 19:58
Бг бабите ни ходеха с бели килоти до коленете, а денем дълъг чорап с ластик над коляното. :)

цитирай
3. germantiger - един импотентен арменец написал ...
18.05.2021 20:04
един импотентен арменец написал нещо и една кифла коментирала при теб

помня онова време и другаря дрисльо лъже - вероятно 1 от 20 жени беше като споменатите от него, другите си бяха тъпи путки и захлюпени бугарки

помня първото ми излизане в чужбина като бях на 15 години и тогава видях истински путки и хубави жени - чехкини и източно-германки, е те бяха половината като описаните от другаря кеворкян, масата бугарки не бяха

...

ама моля ви, се, разбирам че дълбоко другаря кеворк иска да каже, че вчерашното време беше хубаво и хората по-здрави, е да де, ама насрания арменец всъщностоще по-дълбоко внушава друго и то е това което внущшава шпрез последните няколко години, а именно - червеното време беше ок

за горната кифла и семейството й може да е било ок, но да ти еба майката амрнеска попвечето хора си бяха тъпаци забити в онова време, а че бугарина си е винаги тарикат, това да и то е друга тема, там той е хитр цар, байганьостан
цитирай
4. notfun - ...хейй..super сте..))))
18.05.2021 20:21

...ами, всеки носи..разл очила..@!@
вал, харесвам позитивни...пу@ки..другото, е Изкуство..

мъжете, все недоволни..що така,коолееги??
цитирай
5. notfun - ...сегаа..постинга е закачка..за добро настроение )
18.05.2021 20:27
Тигре, ти си Човек Естет! и Истински мъж ..знаем се..
...лично, аз харесвам..всякакви..готини..пи4ки, простоо, имам Вкус
и съм виждала..какви ли не..
да ти споделя, тези от приБалтика, са многоо специЯлни)..извънземни...
...

..а когато, говорим..за "партии и другари"- ще ви чакам пак...)

цитирай
6. notfun - нали?))))...сподели ме, кеффи ме..наистина.а,Кеворк, умее със 6 реда..да забие 10 ката @
18.05.2021 20:28
valdor1355 написа:
За малко да пропусна този шедьовър, Джуф! :-о :)))))))
И ти ли изглеждаше така, любовчийка с любовчийките? :))))))
Много ми хареса постинга- ще го покажа и на други! :)

цитирай
7. notfun - ..заксеее..недей съ прай на сърдит..папагал)))..и Моралист...моля те)
18.05.2021 20:29
zax написа:
Бг бабите ни ходеха с бели килоти до коленете, а денем дълъг чорап с ластик над коляното. :)


цитирай
8. eva666 - мдаа..лично аз, до 55 бях пи5ка))..тва е Състояние на Духа,послее, малкоо ме домързя @)
18.05.2021 20:38
valdor1355 написа:
За малко да пропусна този шедьовър, Джуф! :-о :)))))))
И ти ли изглеждаше така, любовчийка с любовчийките? :))))))
Много ми хареса постинга- ще го покажа и на други! :)


....мъррр..и мяяууу....и баууу....
шатци..аре да се сдобрим, че големаа скука, с тозз гогхоо))
цитирай
9. fun1001 - бабаРоЗи, пак сложила минус...
18.05.2021 21:11
що'т, нито една муцка тук..не мяза..
на нейно пОтет.дебелоочие..и мазно.редовно.изхождане@
многоо те Аресвам,кат..замлъкнеш за 10 минутки...блаженстваме!!)
цитирай
10. valdor1355 - Офффф, просто Кеворк е писал за ж...
18.05.2021 21:54
Офффф, просто Кеворк е писал за жените, които са му били обкръжение. Не му знам биографията, но допускам, че животът му е бил в София, където (без никой да се обижда, МОЛЯ!) вкусовете и манталитетът, а и нощният живот (беше) е друг. Предполагам, че става въпрос за поколението, което сега е на 55-60+. Истината е, че сред тях има много "рокаджии"..... Сигурна съм, че и в провинцията е имало, но не се е гледало на тях с добро око.
цитирай
11. valdor1355 - За малко да пропусна този шедьовър, ...
18.05.2021 21:57
eva666 написа:
valdor1355 написа:
За малко да пропусна този шедьовър, Джуф! :-о :)))))))
И ти ли изглеждаше така, любовчийка с любовчийките? :))))))
Много ми хареса постинга- ще го покажа и на други! :)


....мъррр..и мяяууу....и баууу....
шатци..аре да се сдобрим, че големаа скука, с тозз гогхоо))

Ами, Джуф, ние сме си в добри отношения, просто понякога не можем да се стърпим да не си гризнем опашките. ;)))))) Но то е от обичност. :))))))
А Гого си е Гого- келеш.
цитирай
12. notfun - понякога се чудя,как ги раждаш теззи..логични коменти) сексапил + ум, са непоносима комбинация за некои..крале/ с м.буква
18.05.2021 22:13
valdor1355 написа:
Офффф, просто Кеворк е писал за жените, които са му били обкръжение. Не му знам биографията, но допускам, че животът му е бил в София, където (без никой да се обижда, МОЛЯ!) вкусовете и манталитетът, а и нощният живот (беше) е друг. Предполагам, че става въпрос за поколението, което сега е на 55-60+. Истината е, че сред тях има много "рокаджии"..... Сигурна съм, че и в провинцията е имало, но не се е гледало на тях с добро око.


....казал е, една Истина!..забавно,оригинално..добронамерено и докосващо..
малко неща..харесвам във Фейсъ..но,той е Единица! аз, също..
..на коя дата си родена, Уич,изв. годината, може и да я пропуснеш..
обичам да си играя понякога със Числата..
забавна вечер,ти желая..слуша ли те..Майки..)
цитирай
13. dobrodan - Мхм....били са му обкръжение...ама друг път...
18.05.2021 22:47
Няма да си отворя голямата уста (щото не съм арменец), ама тия бикини и къси поли......:):):), имаше, ама не чак много такива.
Хигиената на българката си беше доста под въпрос (да ме прощават дамите).....
То нямаше сапун като хората, парфюм за цяр да намериш си беше събитие, дънки, значи......
Абе....зарежи.
Кеворко лъже.
Имаше една книга, "Мъжът и жената интимно". Който иска, нека я почете, за спорта.
За мъжете - одеколон Тройной и Барбон афтършейв. Връхта просто.
Бахти глупостите, без извинение.
цитирай
14. notfun - ....нищо лично,нали?))
18.05.2021 23:10

Абе....зарежи.
Кеворко лъже.
Имаше една книга, "Мъжът и жената интимно". Който иска, нека я почете, за спорта.
За мъжете - одеколон Тройной и Барбон афтършейв. Връхта просто.
Бахти глупостите, без извинение.
цитирай
15. dobrodan - Абсолютно нищо лично :):):).
18.05.2021 23:29
Макар тези баби да не са мой набор (от снимката), много си падах по какички на млади години :).
Доста смесени спомени имам :) оттогава......ъхх....
цитирай
16. shtaparov - Много вярно- точно така си беше
19.05.2021 06:44
Много вярно- точно така си беше,виждал съм го лично!
цитирай
17. valdor1355 - Офффф, просто Кеворк е писал за ж...
19.05.2021 09:16
notfun написа:
valdor1355 написа:
Офффф, просто Кеворк е писал за жените, които са му били обкръжение. Не му знам биографията, но допускам, че животът му е бил в София, където (без никой да се обижда, МОЛЯ!) вкусовете и манталитетът, а и нощният живот (беше) е друг. Предполагам, че става въпрос за поколението, което сега е на 55-60+. Истината е, че сред тях има много "рокаджии"..... Сигурна съм, че и в провинцията е имало, но не се е гледало на тях с добро око.


....казал е, една Истина!..забавно,оригинално..добронамерено и докосващо..
малко неща..харесвам във Фейсъ..но,той е Единица! аз, също..
..на коя дата си родена, Уич,изв. годината, може и да я пропуснеш..
обичам да си играя понякога със Числата..
забавна вечер,ти желая..слуша ли те..Майки..)

С Полигор празнуваме РД в един и същи ден. :)
цитирай
18. fun1001 - скорпи?...личи ви))..аз, за цифрите запитах,Нумерологията,разкрива невероятни."неща", Уич
19.05.2021 10:35

С Полигор празнуваме РД в един и същи ден. :)
цитирай
19. notfun - ангеле,всеки е там, където заслужава, и аз бях там ))
19.05.2021 11:06
shtaparov написа:
Много вярно- точно така си беше,виждал съм го лично!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1919454
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031