Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2021 21:31 - за Чворчеството на един..
Автор: notfun Категория: Музика   
Прочетен: 1264 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 27.06.2021 11:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

         ..нямаше, да го слагам..но,ТО се бута като..паРа=Пуйник,,)


4. fun1001 - много хубава Тема, и картинка, заксе!! признах те..)
30.05 08:25
ноо, жалко, нямаш умни коменти, и достойни опоненти..)
ще пиша пак..ако не ме..изтриеш..
намиг @ 

  5. zax - ноо, жалко, нямаш умни коменти, и ...
30.05 22:28 fun1001 написа:
ноо, жалко, нямаш умни коменти, и достойни опоненти..)
ще пиша пак..ако не ме..изтриеш..
намиг @

Простотията е като въшка на челото, как да я зашлевиш. Особено като гледаш коментар на опитна жена, а виждаш отново похватите на мъж.

Сега обяснявам за да минеш на друго ниво ако още си способен. Трия коментари обидни за другите участници или в които ярко е изразена несвързана мисъл или подобна, далеч от реалността. Всеки блогър според правилата на блог.бг трябва да администрира коментарите или подлежи на отговорност?!

Сорка Терцичка, бъди себе си. Но ако хамелеона е твоята природа, то мен тази твар не ми е в ареала.

...

Анадъм? :) 

  6. milady - ха? заксее, не си в ред, батка..
31.05 11:22
аз, те запитах най сериозно.имам % в Биткойни..
аман, от тозз тъп сайт..
и,оше по тъпи..обитатели..
хубав ден, пази се.с пари, без пари, Живота,продължава..
кака Джули 

  7. zax - аз, те запитах най сериозно. имам % в ...
31.05 19:49 milady написа: аз, те запитах най сериозно.имам % в Биткойни..
аман, от тозз тъп сайт..
и,оше по тъпи..обитатели..
хубав ден, пази се.с пари, без пари, Живота,продължава..
кака Джули

Уникален си Гиерге. Теб не те ли излових да пишеш и от бабините профили?!

image





Гласувай:
7



1. dobrodan - Да прощаваш, но
26.06.2021 21:47
не се чете? Увеличи снимката, ако може?
цитирай
2. notfun - ....пиша му на чичо закса, 5 думички, тази вечер/ не че,на някой му пука..)
26.06.2021 21:57
...нали, скоро каза " ее, това беше",приятели.."/ валдьорка, знае...всичкоо )
и викам ,какво стана,нещо проблеми със здравето, парите, или с..котката )
а,ТО, скача като лудо/защо ли като) и ето пуска 2 пРоста/ от прости, по тъпи..
за да му обърне..некоя..изкукала бабка, 2 мин внимание!!
...амии..толкова може..никой не го натиска за повече..
явно, зает е човека, имал и домаш..л'юбимци ))
преди време му писах, имаш параноя..бате..
държише се като.. пренебрегната,жалка мъж. кур а...
не можеш, да изтриваш
мой коментар, и да ми пускаш мълниеносно...простотии ,от Селски вечеринки..

ето, виж си..Идиотиите,запечатал си ги..за поколенията, сигурно..?)
и тогава, накратко те репликирах..колега, имаш сериозни бъгове, с психиката..
АЗ ти, пиша , на 3 м един комент, и ти скачащ като улава Пуйка..
че, това БИЛ ГОШО, пишел в мой профил!!!??
Това, никога ,не е било..освен, че ми поправи едно видео!! едноо, за 10г!!!
време, е да си смениш домашният лекар...
жалък си,нервен, подъл, ревнив.. отмъстителен..и изглеждаш, толкова безсилен..
обърни си внимание..
цитирай
3. notfun - как да я увелича...))
26.06.2021 21:58

...то, Голямаа иДиотия, настана тук...
цитирай
4. fun1001 - ето Я мара го4ева, 866, с пореден мъжки профил! ..кой в виновен, че сте луди.?) аз не съм
26.06.2021 22:15
18:34 - Законово правни дейтвия

Автор: bleckram Категория: Други
Прочетен: 21 Коментари: 0 Гласове: 1


За чистота и ред в сайта,
да й таковам на преамбюла
на дъртата пача Пюла.
цитирай
5. dobrodan - Ако хората сме произлезли от маймуни,
26.06.2021 22:22
на някои маймуните не са били читави в главите.
Ако същите смятат, че бог ги е създал, богът им е бил не само калпав в ръцете, но и нагоре от раменете.
Не чувствам никаква вина за това.....бога ми.
цитирай
6. eva666 - ....тук, всичко е.." на криво)
26.06.2021 22:48
...преди пишех..вицове, смешки, идиотии..цензурни лафчета..
ОК, това, премина..детската възраст в блоКето )
сегаа,друго ви дразни..ужасно, защо съм умна, Духовна, свободна..
и защо,ви казвам Истината в очите...без никакви задръжки, пл'юсове, и комплименти..
съжалявам, и не се преструвам..драги съфорумци..Никога, няма да стана като вас..прекалено, напред съм стигнала,за да лижа нечии..подметки..и куйрУци@))
вашата Еволюция, е във ваши ръце!)
..и кой, докъдето..я докара )

лека вечер..
а, за утре си имам важна Тема )
даже 2-3, просто,имам вкус)
и некои други подправки..
цитирай
7. germantiger - не се чете както споменаван добр...
27.06.2021 09:47
не се чете както споменаван добродан
цитирай
8. notfun - ... Тигре,нищоо osobeno../ виж му брътвежите от 25 05..
27.06.2021 10:11
...брътвежите на бай заксъ..нали, ги дадох в Резюме..
нали му виждаш..пРостите..кой, нормален мъж,
ще клекне, да поства пуйки, ако не е ..пУяк..
....Огледалото на блога, е безпощадно..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1919365
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031