Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2021 10:16 - ...Odessa...ето Диагноза)
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1256 Коментари: 13 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

       Сноб (на английски: snob - вероятен произход от лат. sine nobilitate „без благороден произход“) е термин, чуждица в българския език от английския, и характеризира човек с неблагороден, т.е. неаристократичен произход, който се стреми на всяка цена да постигне кариерно или друго израстване и да проникне и се интегрира във висшето общество със синя кръв. Ограничен в интересите си, без любознателност, човек, преследващ интереса и целите си безскрупулно.

Снобът обикновено внимателно имитира аристократичните маниери, изтънченост, вкус, но не ги разбира, поради което често изпада в гротескни ситуации. 



  image



       
8. vencivaleri1951 - Гледам, че споменаваш няколко пъти Одеса, като внушаваш едва ли не , че е укоримо да си от този световен град
10.07 23:21
 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - да се чувстват поздравени, и...
11.07.2021 10:18
всички киффли, и фенки на Слафф Тръ - ИмаТакиваДе@или..

вие, изровихте....дъното..

цитирай
2. notfun - ...днес имам многоо по-Любима ))) малката ми, Джулия Виктория (((((рррр_)))))
11.07.2021 10:22
..многоо любима тема,имам Докторска, защитена, преди 30г..

Снобизмът е поведенчески модел или стил на живот, който се състои в имитация на аристократични маниери, вкусове и поведение на висшето общество, характерен за хората от третото съсловие, които на всеослушание твърдели, че принадлежат към по-високи слоеве на обществото. В коректния контекст, снобът е празнословен, тесногръд и ограничен човек, страдащ от прекалено ласкателство и тщеславие, поради липса на стойност и ценностна система. [1]

Снобизмът набляга на формата, за сметка на съдържанието и качеството. Снобизмът е различно качество от лицемерието, въпреки че двете имат припокриващ се етичен и донякъде естетичен периметър.

Източници
↑ Определение в Големия руски тълковен речник

www.gramota/slovari/dic/?word=%F1%ED%EE%E1&all=x Сноб
цитирай
3. vencivaleri1951 - А бавды из Одеса / урки, шулера/живут
11.07.2021 11:11
на снобизма других основно.
Одеса, този " изконен" украински град, основан от "украински пълководец" Суворов, според мен няма аналог в света. Бил съм няколко пъти там и всеки път си тръгвам по -влюбен в града. Ще си тръгнеш с празни джобове задължително, но и с преживявания , които няма да забравиш. Точно снобизмът в този град не вирее-връзват му "тенекията" още на входа и "кръгом" към дивизии, към лодки и към "Голямата работа" въобще. Град в който ще видиш бандюга и интелектуалец в задушевен разговор на бара, докато придружителките им си "пускат език" в съседно сепаре...
цитирай
4. fun1001 - ...вижте и моят блогрол..@
11.07.2021 11:16
Ментето (пунта мара) винаги..следва Оригинала...

....многоо лесно, се разпознава...
цитирай
5. fun1001 - ...как няма да те поздравя Венцо..
11.07.2021 11:27
...ти сън, не спиш, за да се докажеш..на кой етаж, под.. Пъпа си)))
и коя Кифффла, да подушиш, като другият мераклия-дядо Борнабель
....верно, предпочитам по млади мъже, ТЕ СА БЪДЕЩЕТО..

....не можеш ме стресна с Одеса, Варна, е повече от 2 Одесси )))
а Кьолн, където живях 5г, е 5 х..Одеската пропадня..
там,ограбиха,и убиха и братовчед ми, беше моряче..както и моят Съпруг..
ехее, през 70те..
отрепки и €нтелектуали..един в у друг, дааа..това е верно..
цялата Ръшъ, е един тежко хронично болен, Когнитивен компот, от един, зле омешан...етнос..
и българите, не сме..многоо различни..нали сме.Братья.....

кофти Тема..за неделен ден..
цитирай
6. notfun - ....апропо, и вчера загатнах за "избора" на..
11.07.2021 11:45
младите, които, не знаят, къде са, и кои са.. ( пази Божее!!!
тези ,в Чужбината, са същата "реколта"..поне, 1/3..
закърмени с Чалга, Мутри и Лъжи, Измама..те,искат Хляб, Цирк и Шоу
...ше става ,и по лошо...

ИТДеб-ли...ето,на такова "ниво", са ..младите (((((

довечера, още...
цитирай
7. vencivaleri1951 - На грубость нарываешся...
11.07.2021 13:20
Приличаш на икономка, облекла одеждите на работодателката си и чудеща се , защо не не се обръщат към нея с " Лейди" Да си под , на и над пъп може да е чудесно, стига пъпът да е на любим човек.
Разбира се " кифла"не бих нарекъл никоя, дори и тази , която катадневно ни демонстрира липса на дори санитарен минимум на себеуважение. Повечето дами в блога и извън него са деца раждали , отглеждали. Били са любими и обичали. Имал съм любими и обичащи ме баби, всеодайна на семейството майка, прекрасна във всяко отношение дъщеря...сърцевадещи внучки. Обичал съм и съм бил обичан от впечатляващи дами. Ти на всичко това искаш да кажа " кифла", само защото подръжаваш в сленга на един несретник, който се гордее, че някога е срожил катинар на хладилника си , та да не би да посегне на храната му , тази която го е родила и кърмила.
Няма да продължавам повече, защото ще излеза от добрия тон.
В Одеса определено не си била щом сравняваш с Кяолн. Варна обичам, но е различен град...много различен от Одеса макар, че исторически "Одеса" подхожда като наименование на Варна много повече. И разликата не е в големината , в броя на жителите, а в начина на живот, във визията за живота. Одеса е сметовен град и е бил, е и винаги ще бъде град държава , в държавата си. Киев, Питер, Москва са мегаполиси. Трите града заедно не могат да съберат градски истории и песни , колкото Одеса
За "душенето"...Много съм "душил" -и в Одеса, и в Добрич дори. И всичко това до като "подуших" една.
От тогава нататък само респект и уважение към по хубавата половина на човечеството . Респект и уважение/себеуважение/ , които явно са се поотдалечили малко от теб, след като уважителния тон приемаш за "свалка". Колкото до "сън не ме лови"
Аз съм с името и физономията си пред всеки ред който съм написал. Средностатистически ще ми се "вържат" около 200-300 знака дневно. Това е "предписаната " ми превантивно-терапевтична доза.
Хайде сметни твоите "знаци" и тогава пак да говорим, кого "сън не го лови"


fun1001 написа:
...ти сън, не спиш, за да се докажеш..на кой етаж, под.. Пъпа си)))
и коя Кифффла, да подушиш, като другият мераклия-дядо Борнабель
....верно, предпочитам по млади мъже, ТЕ СА БЪДЕЩЕТО..

....не можеш ме стресна с Одеса, Варна, е повече от 2 Одесси )))
а Кьолн, където живях 5г, е 5 х..Одеската пропадня..
там,ограбиха,и убиха и братовчед ми, беше моряче..както и моят Съпруг..
ехее, през 70те..
отрепки и €нтелектуали..един в у друг, дааа..това е верно..
цялата Ръшъ, е един тежко хронично болен, Когнитивен компот, от един, зле омешан...етнос..
и българите, не сме..многоо различни..нали сме.Братья.....

кофти Тема..за неделен ден..
цитирай
8. notfun - .....Венци, ставаш прекалено досаден с баба си, майка си, и цялата Фамилия, до 5 коляно
11.07.2021 13:35
мисля, че Заглавието, ми е, от Удачно, по точно..
не ми замазвай блокови локуми - с тезз.."всички жени"...
Аз не съм Всички жени, и никога,не съм била, и няма да бъда,
аз съм Личност!!!

не харесвам твоите биограф.локуми, още по-малко...тези "икономо.Политически
"знания" и ориентация...
та, ти си в пълен дисонанс..на самия "себе си"..
хем се правиш на Идеалист...хем блоков кавалер, на анонимни..киффли)))
хем си Комунист, хем "благородник" от старо СръПско,
Хем си и "малко фалирал"...капитализ!!
многоо,сме различни..и, се гордея!)
Ти си типичен Партиен Трол..

...никъде, не става дума за пари и облекло,нали...
още, по малко, за титли ,и медали...
назад си венци..поне..спрямо мен, си назад!! ))
и надали, ще ме разбереш..
цитирай
9. eva666 - ...самовлюбен си,Венци, и заядлив../ и заместваш жена си, докато спи..с разни Киффли) и..дислексия
11.07.2021 14:11
..Георги, го познават, и доста, по качествени хора, и аз, и аз..
извън твоят "блоКов" кръжец..най вече от 99,9% Троли..мишки,им казвам аз..

..за какъв "бонТон", ти ми намекваш..?
не, може,нормален мъж на 70г ,да се надсмива над Съдбата, и
болестта на една Майка, нищо, че е родила, един "лош" ГеоргиСтоименов
имам време, за Психоанализи днес, докато..Внучката е,още в Родилното )

радвам се, че те изкарахме от Равновесие, за да покажеш.."какво струваш!!
ти се..плъзгаш.."по паркета", по гъ@..Венци..
един..самовлюбен дребен еснаф...за да бъда, по така културна )
Благодаря за вниманието!
цитирай
10. vencivaleri1951 - Нито малко, нито много съм фалирал
11.07.2021 14:32
Ти не знаеш какво значи това състояние и дано не ти се случва.
обяснявам защо никога не бих казал кифла на жена-защото съм бил обичан и ообичал внук и син и обичан и обичащ съпруг , баща и дядо. Това не е биография , мотивация е. Живот и здраве ще ти пратя снимки и от Златните с внучките, и от Слънчев Бряг със съпругата-от средата на юли, до средата на септември. Поне такъв е планът на "фалиралия" Венци. И по тролски. Не ръчичка, не магазин , кола, тротинетка, лодка... Ще троля пред камера с внучета и кучета...Мога и с биографичен "тролски" часовник да бъда-от Дядо подарък Докса..имам и от съпругата, пак от същия район....


notfun написа:
мисля, че Заглавието, ми е, от Удачно, по точно..
не ми замазвай блокови локуми - с тезз.."всички жени"...
Аз не съм Всички жени, и никога,не съм била, и няма да бъда,
аз съм Личност!!!

не харесвам твоите биограф.локуми, още по-малко...тези "икономо.Политически
"знания" и ориентация...
та, ти си в пълен дисонанс..на самия "себе си"..
хем се правиш на Идеалист...хем блоков кавалер, на анонимни..киффли)))
хем си Комунист, хем "благородник" от старо СръПско,
Хем си и "малко фалирал"...капитализ!!
многоо,сме различни..и, се гордея!)
Ти си типичен Партиен Трол..

...никъде, не става дума за пари и облекло,нали...
още, по малко, за титли ,и медали...
назад си венци..поне..спрямо мен, си назад!! ))
и надали, ще ме разбереш..

цитирай
11. notfun - извинявай, не искам, да бъда..крайна. Венци аз защитавам Идея(л)а не..Гошо,както се опитвате, да ехидничите..
11.07.2021 14:53
искам, единствено, да ти подчертая, че Интернет, вкл и този сайт..
са "дефектни Огледала"..т е..всичко, е мъгливо, и фалшиво..
и всеки, се прави..на "нещо друго"..нарича се Проекция, амии, допитай се до жена ти.
венци, нали, не си вярваш, че само, ти си..щастлив, дядо,
баща, и..любим Съпруг!?...и опитен паркетен Лъв, и фин естет )
не, се изкушавай, да замесваш Тесто от Лични и социални категории.
не е адекватно, нито релевантно..нито ноторно))
в противен случай, би било...абсурдно, и..детско

..и, не, не ми допада, когато възрастни хора, се вдетиняват,
смятам го за деградация..
цитирай
12. vencivaleri1951 - Не искам нищо да доказвам
11.07.2021 15:45
Само се опитах да обясня, защо никога не бих нарекъл една жена кифла , и че вероятно е било възможно , ако не са били бабите ми/едната с начално , другата колежанка/, съпругата, дъщерята , внучките. Кое е чудно и непонятно. Казвайки кифла на някоя дама, то аз казвам това и на съпруг, деца , внуци.... Ти смяташ, че държащия се като простак /не говоря конкретно/ е такъв защото е естествен, откровен, мъжкар...Не , той не е нито едно от трите. Ти се смяташ за разкрепостена, като вадиш сленг от Ченвъртък пазар , или ъндърграунда. Хулиганията и снобизма вървят ръка за ръка. Впрочем и лорд Хълигън/от където идва хулиган/ е бил обсолютен сноб и скучаещ човек.
И ти сложи пръст в" раната на блога" Всеки се правел на различен и т н
А защо? Защото не се харесва! И на практика извършва суицид.
Дали съм умен, красив, с дарба за изкуство , не зависи от мен-дядо Боже и тези преди мен са "отговорни" Аз съм отговорен за това, какво съм направил с даденостите. Само за това и за нищо друго. Вкл и за думите които изричам, защото те са " в началото" Казвам ти "кифла" и какъв разговор водим натам? Псувам те и какъв разтовор водим натам?
защо да си измислям живот? Ами къде остава моят?
Ти казваш , че единственият щастлив дядо ли съм! Не , не съм! Но съм благодарен , че съм-мои приятели нямаха късмет:( Трябва да сме благодарни!!!
А иначе съм и добре сложен, симпатичен, сравнително заможен, не лошо образован, с усет и трпъпка към живота. Заслугата обаче не е моя изцяло. Родил съм се така , или в семейство където лесно получаваш тези бонуси.. За това се "фукам"с жена, деца, конче, кучета, внучета.... Те са мои Твое е това, което ти даваш, а не това , което вземаш Дано си разбрала!

notfun написа:
искам, единствено, да ти подчертая, че Интернет, вкл и този сайт..
са "дефектни Огледала"..т е..всичко, е мъгливо, и фалшиво..
и всеки, се прави..на "нещо друго"..нарича се Проекция, амии, допитай се до жена ти.
венци, нали, не си вярваш, че само, ти си..щастлив, дядо,
баща, и..любим Съпруг!?...и опитен паркетен Лъв, и фин естет )
не, се изкушавай, да замесваш Тесто от Лични и социални категории.
не е адекватно, нито релевантно..нито ноторно))
в противен случай, би било...абсурдно, и..детско

..и, не, не ми допада, когато възрастни хора, се вдетиняват,
смятам го за деградация..
цитирай
13. notfun - Рекламааа....)))))
11.07.2021 16:08

...венцоо,откъде ,тръгнахмее..че, докъде стигнахме..
още, малко..и ще ти намерим.."сродна...киффла))))
а как, да нарека..некаква си пачав. а..извадила..бодряшки, и заплашително..
две чужди ТиТки..която се плюнчи от 06 до 02..на разни старчоци, които, могат
ю да и бъдат родители, ако, не лъже премногоо..)
ако, не 'киффла'...то, бих намерила, многоо шеметен заместител)
Всичко, има в нета, Венци...не се сърди..и подпалвай..на тезз години?!
така, от лошото, да вървим към Доброто..

чудесна сапунка, а няма ли да има...и малко..рекламки...
на Сладолед и дамски Крилца, зърна..и кълки...)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1932186
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930