Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2021 19:59 - ...слушай, бат' венцо..хайде, да четеш...
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1334 Коментари: 13 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   
image      


imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
imageimageimageimageimageimageimage      image

     image


image



Гласувай:
5



1. notfun - ....нарочно, давам Картинки..
22.08.2021 20:33


мързи ме да тракам клавиши...за тоз, дето .духааа )))

бай венцо, има основни Неща, които ,трябва да се изчетат..за да можеш
да дебатираш.. какво?)) Окултна Геополитика...дааамм...
а защо се нарича така, питай жена ти )
с балалаЙкане, и Паркетни пируети, не става...

твоят Блог се превърна в Плювалник.КЪДЕ ти е Кавалерското Възпитание, и Чест!?

аз не се карам с никого...АЗ,умея Софистика...затова,с ъм и тук )
а при теб, пЦувните ,станаха редовна практика...
жалка..Тролщина, за да не Умреш..
от блоГейска СРамота..
цитирай
2. blackpredator - мале, мале,
22.08.2021 22:53
бах ти спама
ти като пепито джелебова

на вас кратунковците ви липсва ензима за самопреценка
автоимунно изпрастяване..
цитирай
3. planinitenabulgaria - Постингът е доста сложен, ще го погледна подробно.
22.08.2021 23:50
А сега нещо смешно:
1.Мъжете, които са по някакъв повод близки, напр. рибари, туристи, ловци, пиянища и др. казват на един от групата Баткото. Причината за това е че този член на групата им има най-голям фалос. В случая за мъжете от Блог. бг имате пълното основание да наричате бать Венци така.
2. Жените от подобни групи, наричат една от групата Каката. Причината да я наричат така е комплексна - имала е най-много мъже, преболедувала е от трипер, шънкър, млечница, та дори и сиренка, от хепатит и др. заразни болести, с които е била заразена по полов път.
Много хора не са наясно с тези понятия, не осъзнавайки каква информация носят те.
С извинение за менторския ми постниг. Бог е създал човека да помага на жената.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Виж Юлке,
23.08.2021 01:00
Блогът ми си е мой и е създаден за моя си цел и успешно ми върши работа. Моя милост се старае да е диалогичен, възпитан, етичен и открит-с физономията си, с политическите си убеждения, с професията си, с фирменото си досие, със семейстовто си. Дейвид Айк ми беше по интересен като футболист отколкото като списвател в семействто на "теоритиците на заговорите" Няма как да ми е интересен сержант от ВВС, като ме е отгледал генерал от авиацията. Казвам ти го това, защото хората с екстремни професии се срещат най-често с необяснимото и всеки от тях има свое мниние по въпроса. Нещата стават още по сериозни , когато си престанал с футбола заради черепно-мозъчна травма, послужил си във в авиацията и разбереш, че окултизмът и теориите на заговорите са приличен бизнес.
Не отричам правото на всеки, да вярва в каквото си иска. Лично аз съм се увличал от йога, спонсорирал съм някои неща на Кубрат Томов, добре се познавам с Христо Нанев. Мога и за други да говоря, но не това е въпросът. Личното ми отношение към темата е , че всеки един от нас ще се срещне/или не с окултното и краткият срок, който ни е опуснат е за по прозаични неща, но не по малко духовни-да си отгледаме децата, внуците, да се опитаме да направим щастлив човекът до себе си...да посадим дърво, цвете , да съградим дом.
Да си уважителен към болшинството от хората, не значи , че си лицемер. Не харесвам кресчендото дори в музиката. С ляви разбирания съм и те са осъзнати Учил съм в Ленинградския/Петербургския днес/ университет, учил съм и в Сорбоната. имам роднини и от двете страни на идеологическата барикада. Тоест гледал съм, чел съм, защитавал съм и съм съзрял за нещо си. Ти имаш своите университети, своя живот и практика и си съзряла също за нещо. Разликата между нас е, че аз не ти повтарям непрекъснато/никога не съм го направил/, колко си глупава в избора си, а ти го правиш непрекъснато Другото , което ми е неприятно, е че непрекъснато подчертаваш колко сме не ОК в България и колко си ОК в Германия. И да е истина
цитирай
5. vencivaleri1951 - продължение
23.08.2021 01:17
/а не е/ също е грубо вмешателство в личен избор. Ако става въпрос за мен, развалих уговорка за годеш с германка, като студент. Кофти история-порядъчно, хубаво момиче, но разбрах , че немога да живея там/за Берлин ставаше въпрос/-чуждо ми беше всичко освен госпожицата.
След това по време на стажа ми в Париж, собственикът на компанията в която стажувах ми предложи работа. не отказах веднага. Във Франция ми бешенякак по близко, а и езикът не ми беше проблем. Щях да огорча нашите може би, но проблеми други нямаше да имам-нямаше да съм невъзвръщенец защото имах и имам и югославско/тогава/ гражданство. След седмица благодарих, но българското надделя в мен. Дъщеря ми направи същото-тя докара мъжа си от Холандия в България-Меланхолично и било там и си тръгна с детето. След две седмици и зетят беше тук. Впрочем , когато взе и българско гражданство , посланикът му в Румъния каза, че е първият холандец емигрирал в България. И му харесва впрочем. Щерката като се разфучи и почне да събира куфарите за Холандия, той спокойно и казва , че този път няма да я последва-тук му е по добре. Тоест имаме отново избори
Така, че Юлке, имай си своите симпатии, увлечения, но остави ме и мен да имам своите
цитирай
6. notfun - ..добро утро, многоо мило..Венци..
23.08.2021 07:51
че, се появяваш..заспалаа съм...от Мерак..
по твоите Люлчини песни )

...др Таварищч, прав си..за Убеждение, не може да се спори..аз не съм Ултрас, или
полека, лека..натам вървим )
ние, просто..си разменяме Реплики, инфо, и маалко излишни..потайни
страсти...
пиша, при теб, тъй като е ОТВОРЕН блога ти ( данке!!
и тъй като, имаш уравновесени..Маниери )...никога, не си служа с
Лъжи и манипулации, още по малко- технологични подли Операции, просто
защото, не умея , и не "обичам ",да съм в масовката...
още...
никога, няма да позволя, Тигърчо, Буля Расса, или Гого, или мръсната Уста
Ваксина (ехо) Пескарска, да те псува и клевети, в мой блог..вижда се ,нали
Предпочитам ,да си коментирам ,сама Темата, тъй като,тук, Диалог, не е
възможен...Не оспорвам твоят Опит, нито Образование, нито поведение..
в сайта .
Ние спорим, по Най Важни,социално, полит. и обществено значими проблеми..
на деня...нали, така.
моято мнение, е мое,ЛИЧНО, а при теб...смърди на 100г Пропаганда, сорри!
мисля, че ме разбра, Благодаря!
цитирай
7. notfun - ..моля, моля..Венци, да не Спамим Темата (ми)..
23.08.2021 07:56
откъде, тръгнаХме, че..пак, до децата и унуките, стигнахме )

ако, ти си мислиш, че Духовното, Магия, Езотерика и Баба Ванга, са "моите интееси)
да сложим "кръст" на тази Лакардия...

/ както ,казах и на Буляа Расса, тя страда от тежка, и срамна функционална
неграмотност..Човек, който, не умее, да борави с лексиката, и с Великият Гугъл!
винаги, ще ходи...жаден...)
цитирай
8. notfun - ..ЧерноПръц, къде се буташ,и ти,Паразит, ето, ТОВА е Спам )) не се научи, 100г..на малко Ред
23.08.2021 08:00

01:17 - продължение
от: vencivaleri1951 За постинг: ...слушай, бат' венцо..хайде, да четеш...

/а не е/ също е грубо вмешателство в личен избор. Ако става въпрос за мен, развалих уговорка за годеш с германка, като студент. Кофти история-порядъчно, хубаво момиче, но разбрах , че немога да живея там/за Берлин ставаше въпрос/-чуждо ми беше всичко освен госпожицата.
След това по време на стажа ми в Париж, собственикът на компанията в която стажувах ми предложи работа. не отказах веднага. Във Франция ми бешенякак по близко, а и езикът не ми беше проблем. Щях да огорча нашите може би, но проблеми други нямаше да имам-нямаше да съм невъзвръщенец защото имах и имам и югославско/тогава/ гражданство
цитирай
9. notfun - ??? пълниш...блога, с Розави бози, Другарят...
23.08.2021 08:04
..АЗ НЕ пиша, колко съм ДОБРЕ,а колко са ЗЛЕ в Россия, и как "ПУТИН"
е поставена Банкеро.Ционистка "кукла",която ограби "до кокал".Русията..
недей, бяга от ТЕМАта, ми ))) ставаш, още по смешен..колега..


цитирай
10. notfun - бай Коста, жена ти, ако те зачете, дали, няма да ти играе 2 тигана, по Бялата глава?
23.08.2021 08:10

3. planinitenabulgaria - Постингът е доста сложен, ще го погледна подробно.
22.08 23:50
А сега нещо смешно: / КОЕ, му е СМЕШНОТО??

2. Жените от подобни групи, наричат една от групата Каката. Причината да я наричат така е комплексна - имала е най-много мъже, преболедувала е от трипер, шънкър, млечница, та дори и сиренка, от хепатит и др. заразни болести, с които е била заразена по полов път.
Много хора не са наясно с тези понятия, не осъзнавайки каква информация носят те.
С извинение за менторския ми постниг. Бог е създал човека да помага на жената

цитирай
11. notfun - Венцоо, ВИЕ, повтаряте, колко сте ЗЛЕ в БЪлгария, а не АЗ) спри да си въртиш Гъзоо!!__
23.08.2021 08:26


Разликата между нас е, че аз не ти повтарям непрекъснато/никога не съм го направил/, колко си глупава в избора си, а ти го правиш непрекъснато Другото , което ми е неприятно, е че непрекъснато подчертаваш колко сме не ОК в България и колко си ОК в Германия. И да е истина
цитирай
12. fun1001 - ...ти, не си чел..Айк, нито Никола Николов, нито германската школа
23.08.2021 09:58
не си чел и Русските дисиденти...срамота...)

чувал ли си за герм.Ревизионисти..
Ти, чопваш,от тук,от там "нещо си" от Гугъл,
и го заливаш със Сироп..
от твоята подръчна.. любима Кухня ))

чукнал си в Търсачката, и оплааа..Дейвид Айк ,бил Футболен Съдия ))
ако, беше прочел, сигурно, и щеще...да се размислиш..нали?
Д Айк е инсайдер..т е..Информатор Агент!..
Той ,има Задачата..да "насади"ТЕЗИ ИДеи в Ума на
масовата Публика, има многомилионни тиражи, и у нас ...
и, много ясно. за да натрупат , още малкооо капитал $$$$$$$$$..

да не говорим за другите "тежки" автори..
бат Венцоо...бос си,извини ме..
аз не пиша "удобно-популярно",защото, НЕ ми пука за Никакъв Рейтинг
но, бих ЖЕЛАЛА, повече Хора , да МИСЛЯТ самостоятелно..ВАЖНО е!!
...защото, Ние, създаваме Нашата Реалност...
а не..бог, аллах, или.дядо Николай, полковник ГРУ Гундяев..
Всерооссийский Главной..мАшеник...

и всеки, ще си..плати за Греховете...и пропуснати Уроци..
Аз съм Философ, Гностик,Воин, по Пътя на Знанието..
а не..една Буля езотеричка..
не ме бъркай...)
цитирай
13. notfun - ....какъвто, ви е Виртуала/ фалшив...)
23.08.2021 10:05

такъв, ви е Реала..
анонимни бъзливи, и гладни...копейкомани...

да не ви изреждам....тъпчете по Главите на всички от 15г.
за да се друсате..с 1000 четенки, от попул. Червена Муза Маруся, Общата,
от долна Пескара...
затова,и лу та ,ме пЦува, и бесснее с 12 ника..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1935946
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930