Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2022 17:57 - .....кой.открил...тпплата вода...и сапуна..
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 938 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .... бай Маринчо .ме обикаля срамежливо.
и не можа да измисли.с  две изречения
да ме репликира...
сигурно. защото не съм  Чудна .пуитеса...)

Ненавиждам да слушам популистки
нагласени. и партийни. и Страстно лирични националистически въжделения.. 
опорните точки.или... партенки...
на т н ..комунисти и кандидат-социал.

Искам.на кратко.да се обърна.към
блоковата.  Седянка...
Колко.пъти.България фърля белият пешкир 
....Кой..подготви.Преврата с у Другариата.
начело.с  бай Тошо Живков.комунална.и
Кремълска креатура и марионетка...?

Андрей Карлович- Луканов..
/ всеки който е заинтересуван по темата
е търсил. и прочел различни материали
за нашата кратка изминала история...1986- 2022

Пп...
т.н ."Велика" българска държава. никога не е била самостоятелна и суверенна
и винаги силно влияние в нея. са упражнявали. мощни и дегенеративни . вражески и потайни. Личности и групировки..

та.така..с нашият.."национален суверинитет"..
Смело.бих.казала.след Волжска България.
незаеисима..България.е.просто Фикция...
Любима.и удобна.необходима...играчка.
на Елитните..Архонти/архитекти.


Ппп
ще продължа довечера в постинга
тъй като съм в движение и пиша от телефона

и.ще ви помоля.колеги
когато подавате някоя така сериозна темам и съответното четиво от chitanka.bg
да бъдете така любезни. и да добавите и своите логични коментарии )))
 благодаря за вниманието...







Гласувай:
7



1. marana69 - дали обичаме, или не обичаме България
20.04.2022 18:23
.дали сме. наистина отговорни..
относно нейната история и бъдещо развитие...
.....или, се изкушаваме, от безплатната/.пропаганда, из Мрежата...
уви, всеки, има мнение...
мнението, е като..за@ника, всеки..го има..)
Това не е достатъчно условие. за да игнорираме и неглижираме историческата истина...

....както винаги съм казвала. емоциите са дяволско дело...
цитирай
2. notfun - .... Росо не умееш да водиш диалог
20.04.2022 18:24
.... Аз пиша за България
ти ме репликираш за някакви.... твои..тоалетни

Лека нощ лельо
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1934600
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930