Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2022 13:23 - ...хакерите са психопати/ ки..
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 499 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


а, Психопата, е...винаги, инкогнито..

 нали, е ясно, защо.....


image






Гласувай:
3



1. notfun - https://katara.blog.bg/tq-i-toi/2015/12/09/pyrva-na-pyrva-e-nakodena-tova-e-prosto-vryhta.1413440
31.05.2022 14:20


Тема „Психология на виртуалното общуване.../ накратко...


Честит Рден,майсторе!
няма да те забравим.И,ти желаем най вече
повече реални благини,освен изгубеното „виртуално време “...
и твоите 1001 авторски роли във Виртуала/ нали така го каза...
Поредният ти Пост отново е субективен и неактуален /без извинение.
първо беше „Ти си Хакер ,сине...“ , изплагиатстван от чичко Гугъл...
а, скоро и Трактата по Тема „Психология на виртуалното общуване...“
копнат нагло от проф Г.Михов/ ректор на Техн. Уни/ София.
Това е просто „ВръхТа“ на твоите хаотични емоции ...
и болни свръхАмбиции. Имаш проблем,момко. Сириъс !

цитирай
2. notfun - ...нали съм Класик ) винаги, съм, актуална..
31.05.2022 14:22
пак,там..

Рядко ,даже нито веднъж ,не съм прочела от теб нещо актуално ,
или обществено значимо по тежките социални и обществени
проблеми в нашето общество.В момента върви 3С хибридна война!!
На всички ни писна от твоите преекспонирани, безкрайни, пуберски,
смешни, изкривени и объркани отношения с някаква “неземна “
звезда, която така и така не те разбра ,и...на.ба...Баста !
Има си лични комуникации за това, тук е обществена трибуна.
Такива като теб, изгониха много от най свестните и по-деликатни,
чувствителни колеги и читатели...И,още питаш ....
Защо те коригират от модерацията на сайта ?!
Нагъл си, знаеш ли ?
Ти си за усмирителна риза и лечение според ЗЗНЗ...
цитирай
3. marana69 - ....оо.минало, незабравимо..имам ИСТОРИИ за 1001 серии..
31.05.2022 14:53


ТУК, щеще да бъде Фиата на Пунта марътъ за 1 260€,на Тротоара, разб.се..
на всичкото отгоре и..колежката , нямала книжка /на 33!!!!
щото..си имала по-важни..причини / независещи от нея..)
а, от ..белите престилки)))
цитирай
4. marana69 - https://peperutka.blog.bg/tq-i-toi/2019/11/12/punta-mara-pak-za-lapachka-ne.1682219
31.05.2022 14:55
ее, къде е..Музата на оДртите..КомунАнали @
цитирай
5. marana69 - .....'' на живо'', гого, не е никак, опасен..) напротив,забавен, услужлив, даже, срамежлив..
31.05.2022 15:09
това,ще ви го обясни, всеки средно добър психиатър..
нарича се...проекция...
ноо, за Хейтърското Зло, 866, което, си търси ''храна'', тук..
винаги анонимно, и винаги..гладно/ и изнудва нормалните хора
чрез техни снимки...мога да напиша бая Доклад доо..едни / тънки/ служби

Жената е грозновата, кокалеста, самотна имигрантка, социално слаба, с две деца..и,никаква проф. реализация. на една прованс Кудожничка, с Фройдистки комплекс на Електра..
и поради тези и др /интимни/ причини, кибика тук..
от 15г..където средн възраст ,е 60, 65- 75....

аз, когато, дебютирах, тук/ гого, ме..въведе )
бях ,една от най младите, 54 55
Гинка, ме информира, набързо...)))
цитирай
6. notfun - ...Троловете , също..са психопат/ ки..
31.05.2022 15:44
затова, говоря.../ vacsine/ играе мн.роли, тук, от....Началото на блога
и, от по отдавна...затова, и жал..мръсница, се ''събра'' с Бибълката, го4ка..
таа, кой, нормален,би и обърнал.., даже и виртуално внимание..
затова, и реших , да предупреждавам, но, то, НИКОЙ,
и не коментира, вече...защото, Никой, не знае, Кой, Кой е )))

ето я маМуната, от клон на клон...
Гого , ме целува, по Ухото, дооо..като, тръгне маршрутката/ му..
.......
ВВ, най-малко мене може да ме обвините в любов към "Гочито". Ако погледнете назад из блога ми, ще видите какви диалози сме водили с него.
Но пак ви казвам, библиотекарката не е "Гочито", каквото и да ви разправя юла (мисля, че не и са връзваш на приказките и, че аз съм Мара).

9. vencivaleri1951 - Толкова по зле
29.05 17:15
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1934603
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930