Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2022 08:23 - ...моята неделна..антиПроповед..
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 420 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 12.06.2022 08:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
.....ще ме прощавате,НУЖНО Е!!



Русия е Зло. Нечовеци. Дегенерати. Изроди

Извинявайте!
Разкажете на другите, че при тях всичко е лъжа, измама,
фалшификат: църквата, политиката, езикът, културата.
Няма руска култура. Права бяхте, че са дошли да ни избиват.

Зет ми е загинал при Харков. Майка му е родом от
Жуковски, баща му е от Крим, а дядо му и баба му са от Урал.
И той бе убит от руснаци.

Кажете на всички, че това са смъртоносци.
                                                                                   
Текстът е публикуван на профила на Natalia Novozhilova 
Превод: Faktor.bg


image



Любов Буряк

Преди три години една дама ме блокира във Фейсбук. Смяташе, че "нещата не са толкова еднозначни". Хвърли ми гневен коментар, че Русия не желе никому злото, че сме един народ с обща история, че руската култура представлява неделима част от световното културно наследство. Допълни нещо и за благородството на руския войник.
Днес ми изпрати писмо от Познан:
„Къщата ни оцеля, само стъклата на верандата бяха изпотрошени.
Щом нахлуха в селото, се пръснаха по дворовете. Стреляха по прозорците. Стъклата дрънчаха като умиращи камбани.
С мама се бяхме скрили в мазето. Ох, слава Богу, че успяхме да евакуираме дъщеря ми и внучката! Щом се втурнаха в нашата къща, почнах да крещя, че сме руснаци, че сме ги очаквали, че сме православни християни към Московската патриаршия, а мама даже пее в църковния хор и отчето лично я познава.

Първо застреляха мама

 Вдигнаха капака към мазето, пъхнаха дуло през процепа и я убиха.
Когато тръгнах да излизам от мазето, ме издърпаха за косите. 
Искаха ядене, пиене и секс...
Ужасът продължи пет дни.
Исках само да умра, но и това не можех, защото бях вързана. С мен бяха две съседки и някакво момиче от Беларус. Бяха го отвлекли в друго село и го влачеха със себе си. Преди да го видят, момичето сигурно е било красиво. Сега беше кървяща рана. На тях не им пукаше за нищо. Не, не бяха буряти. Завърших медицина и разпознавам лицата на хората от Московска област. А и те се хвалеха, че са кореняци-московчани. Майор, двама лейтенанти и трима войници.

Момичето молеше някой да прекъсне мъките му. Молеше без думи, само с очи, защото не можеше да използва строшените си челюсти. Умря безшумно през нощта.
Аз не можах даже да умра.

По едно време Смъртта застана над мен. Нещо си говорихме.
Каза, че не била дошла за мен...

Те решиха, че не съм никаква рускиня, а шибана бандеровка. Видяха снимката на дъщеря ми и на внучката. Започнаха да ме разпитват къде е зет ми, тук ли са дъщерята и внучката. Не им казах, че зет ми е в украинската армия. Една от съседките издаде, че зет ми е в украинските войски и обеща да им покаже къщите на по-заможните хора и на онези, чийто синове и бащи воюват срещу тях. Показа им ги и я застреляха.
/ със съкр...

https://faktor.bg/bg/articles/politika-hlyab-i-pasti-kazhete-na-vsichki-che-rusnatsite-sa-smartonostsi





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ...дорогие..''наши'' товарищи, московити, путенисти, и
12.06.2022 08:40
агресивни россофилии..нишо, лично, просто, обменяме инфо..
нали, затова, са тези Интернети, и телефони..в джобовете..

Аз, знам, защо, сте ТАКИВА, даже ,и вие ,не го оСъзнавате..
но, не сте ..прави...дори, и ВВ1951, макар, че е...половин руснак..
мога и до утре, да ви разказвам, това и онова..ако, вие, НЕ решите..
да поМИСЛИТЕ, рационално, и самостоятелно...всуе..
ще си останете ,на ''третото стъпало'' еволюция...)
но, все пак, НЕЩАТА, се развиват..и всичко, се променя..

Вселената е ментална/ Хермес..
а ,НЕ ЕМОЦИОНАЛНА/ боза/
Аз...
цитирай
2. notfun - ...НИЕ, ви приемаме /в т н пропаднал Запад, и ''фашистка'' Америка..
12.06.2022 09:00

но, Вие сте..нагли, самовлюбени, и задръстени..психари..
това е Истината...
а, това е патология / която.УМИШЛЕНО, ви е' имплантирана''
в мозъците, за да ви ИЗБИВАТ, като добитък..пушечно месо..''за Родину"..
КОЕ , му е ''цивилизованото'' тук.
че, продължавате да потъвате, в Мрак и Омраза..

Хора, НИЕ сме..еднакви, биологично, затова, пиша всеки ден...
Съзнанието ни ,е на различна Висота, затова ,мислете, и действайте..
вие сте.зомбирани, с променено съзнание
/ и през половината време...оПиянени.. )
цитирай
3. marana69 - ....за онези Модели, Идолите на сър Френсис Бейкън, писах 5 хххх...)
12.06.2022 09:12
откъде, у вас, ''излишно'' Време, да четете и..Философи..

Произход
Животът и делото на Франсис Бейкън
Къде започва митът?
Необходимостта от създаване на организирани общества
Нова Атлантида
Избрани цитати от Франсис Бейкън


цитирай
4. dobrodan - Господ, питаш, къде е бил...
12.06.2022 09:44
На майка си....няма да кажа къде точно.
Руснаците са правили точно онова, за което ги бива. Друго не съм видял да могат.
В страната си са пълни мишоци. Извън Рашата - имперски поданици.
Саранча. След тях всичко е изгорено, преди това - изядено...
Тия не трябва да имат дори собствена държава. Виждаме какво правят от нея.
За да те мрази цял свят, трябва да има причина.
Ако не я виждат, си е техен проблем.
Като ги вземеш потделно - прекрасни хора.
Като се съберат заедно, го обръщат на селски бой. Виждал съм го. Обичаят е поне от десети век, Тютчев го датира оттогава.
И досега.
Има още едни като тях. Циганите.
С тях Европа си е решила проблема, преди да стане демократична Европа.
Днес "демократична" Европа има да решава същия проблем.
Дано успее.
цитирай
5. marana69 - аз,като го слушам ТОВА, мисля, че ТО е издънка,от някаква ''подРасса''...)
12.06.2022 09:45
.....човек, който, НЕ разбира, какво..чете, е сляп, де профундис ..

1. radostinalassa - Защо търпим икономически трудности?
09:33
Заради нацистите в Окрайна, финансирани от колективния Запад.
Аман от гладни пирати и негри.
цитирай
6. marana69 - ...затова ли..Мартин, ги нарича..руските ссигани...ма ле ле лее, ужаассТ..
12.06.2022 09:57


4. dobrodan - Господ, питаш, къде е бил...
09:44
На майка си....няма да кажа къде точно.
Руснаците са правили точно онова, за което ги бива. Друго не съм видял да могат.
В страната си са пълни мишоци. Извън Рашата - имперски поданици.
Саранча. След тях всичко е изгорено, преди това - изядено...
цитирай
7. nkf - Безусловно вярно!
12.06.2022 16:56
Безусловно вярно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1941246
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930