Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2022 14:48 - този СВЯТ е животински/ Гносис
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 202 Коментари: 4 Гласове:
4



 

НЕ ,НИЕ,НЕ сме..СПАСИТЕЛИте...

и, НЕ сме ..свободни..ТОВА, тук Е ЗАТВОР..

и,а ко, случайно, вие ,се чувствате""уютно"" тук..
..."това"", само..означава, че..

 ВИЕ ,сте, ОЩЕ..""животни"", или, ""чувствени бозайници..)

Аз, казах )

image



Тази седмица ви молим да се съсредоточите върху настоящата администрация на САЩ, върху тези зли хора, които живеят там, възнамеряващи да бъдат лидери на света, когато те очевидно не са. Много трябва да ви е очевидно. Трябва да се научите да се групирате с останалия свят, а не да се изолирате; присъединете се към останалия свят, за да победите злото, където и да съществува, и то все още съществува по целия свят. Те не могат да понесат вашата съпротива, защото са много по-слаби от вас. Ние прекъсваме веригите между много от тези джобове. Намалихме силата им, като отстранихме играчите им. Сега трябва да разберете истината за това, което се случва във вашия свят: вие сте силата, която управлява планетата сега, а не те или някой друг. Вашето спасение зависи от вас.

Аз съм Мигел, аз съм вашият лидер, аз съм вашата светлина, ние сме легион. Адонис. Канал: Шарън Стюарт https://www.sementesdasestrelas.com.br/.../arcanjo-miguel   ... 




 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - а, това са..русски/ пропаганди за Промиване на Съзнанието.ТЕ са ''майстори..в тази..мърсотия, и подлост..
07.08.2022 14:54


Аз съм Мигел, аз съм вашият лидер, аз съм вашата светлина,
ние сме легион. Адонис. Канал
: Шарън Стюарт https://www.sementesdasestrelas.com/.../arcanjo-miguel ...
цитирай
2. eva666 - https://delphipages.live/bg/%D1%84%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%8F/%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0
07.08.2022 15:03

Определение
Консенсусът относно определението за гностицизъм се оказа труден. Групите, класифицирани като гностични, не представляват нито едно движение с относително хомогенна организация, учения и ритуали. Дори самоопределението гностик е проблематично, тъй като то е засвидетелствано само за някои от традициите, традиционно третирани като гностици, и неговите конотации са двусмислени . Докато някои изследователи твърдят, че терминът гностичентрябва да се ограничи до сектите или училищата, които са се нарекли с това име, други разширяват категорията, за да включат допълнителни религиозни движения, за които се твърди, че споделят различни отличителни черти.

Трети третират гностицизма като световна религия, съществувала от древността до ранното ново време - оцеляла например в митологията и ритуала на мандеите на Ирак и Иран

( вж. По-долу Влияние ).
цитирай
3. eva666 - ...Религията ,НЕ е Гносис / т е поЗнание..да сме, наясно )
07.08.2022 15:04


Много от така наречените гностични групи се характеризират с митология, която прави разлика между по-нисък създател на света ( демиург ) и по- трансцендентен бог или ред на битието. Друга често срещана тема е, че има специален клас или раса от хора, който произлиза от трансцендентното царство и е предопределен да постигне спасение и да се върне към духовния си произход.

Спасението се разбира като откровение, което пробужда знанието ( гнозис ) за божествената идентичност на расата; за разлика от това, традиционният християнски акцент е върху изкуплението чрез смъртта и възкресението на Исус Христос . въпреки чемитът за демиурга и темата за пробуденото съзнание за божествения произход имат паралели вПлатоновата и неопитагорейската философия - и всъщност отчасти произлизащи от тези традиции - често се твърди, че в гностическите митове има далеч по-остър дуализъм , включващ много по-негативно отношение към низшия бог-създател, материалния космос и на човешкото тяло .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1934600
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930