Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2022 08:30 - Колеги, я кажете кой друса тук, щаапаров, Леонов и Марин
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 2606 Коментари: 15 Гласове:
7

Последна промяна: 26.08.2022 08:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
никога, не бих очаквала, че "нивото". на този сайт..  
е толкова ниско.. фалшиво и мерзко в основата си

ето, това представляват вие,
великите Болгаро АриоТраки

 най-много си обичате лъжата, измамата, и келепира
Започвам все по-често да си мисля че вие сте така наречените every народа на Бога ха ха ха...

 какъв смях и резил...нали,дядо недоволен ))))








Гласувай:
7



1. tonsunka - В случая Щапаров и Леонов са добрите ...
26.08.2022 08:39
В случая Щапаров и Леонов са добрите ченгета, а бай-Марин- лошото, защото е смърдящ путиноид, който мисли, че сме славяни, щото Путлер така казва, а ако каже, че сме китайци, бай Марин ще пише, че сме китайци.Някой путиноид го друса.
А Щапаров и Леонов са срещу Русия и с това са полезни. Нека ги друсат.
цитирай
2. notfun - полигорее, ти не разбираш..
26.08.2022 09:15
тънките...казуси..но, поне..

да стане, забавна дискусия...
тук е така..УМРЯЛО...и фалшиво..постно, дртешко, селскоо...

като в 9 кръг...на Инферно
@@@@@@@@@

цитирай
3. dobrodan - Юлкеее, хората не искат истината :):):).
26.08.2022 10:01
Не знам с какво не им изнася, честна дума.
Пиша, обяснявам, цитирам - едно си знае баба, едно си бае...
Губим си времето с тебе.
Нищо де. Прави каквото трябва, пък да става каквото ще.
цитирай
4. fun1001 - ...слепци..) и,мазни уйдурми...ненавиждам..
26.08.2022 10:52
dobrodan написа:
Не знам с какво не им изнася, честна дума.
Пиша, обяснявам, цитирам - едно си знае баба, едно си бае...
Губим си времето с тебе.
Нищо де. Прави каквото трябва, пък да става каквото ще.

цитирай
5. fun1001 - ...ангел, се опитва, да ме..''засегне'' мен ??? дето, имам, 5 Живота, изживяни..)))
26.08.2022 10:57
с дядя лео, ща ме плаши хаха хах ха хахааа...

Започвам все по-често да си мисля че вие сте така наречените every /хевери @
народа на Бога ха ха ха...

какъв смях и резил...нали,дядо недоволен ))))
цитирай
6. notfun - дртите чики @жии се помпят един друг ОТВРАТ, над 70г.стебе.кретени..
26.08.2022 11:10

този е Безистена..пълнооо кукууууу...

Започвам все по-често да си мисля че вие сте така наречените every /хевери @
народа на Бога ха ха ха...

какъв смях и резил...нали,дядо недоволен ))))
цитирай
7. notfun - другият МАЗНИК,е кал4аков..владоКалпакофф..
26.08.2022 11:12
тозз, без лъжа и имзмама, и далавера...
ще пукне..от глад, и самотиЯ..
цитирай
8. shtaparov - Да говорим за "друсане" ...
26.08.2022 15:43
Да говорим за "друсане" е смешно и глупаво- с нищо не отговаря на истината,но някои дрогари у нас така са свикнали да пишат от 50 години насам :) "Ченгета" също е абсурд,за плащане- ДУМА ДА НЕ СТАВА!!! Аз пиша ЗА БЪЛГАРИЯ И ЗА НАРОДА НИ- не пиша за пари,а напълно доброволно! Старая се да изкоренявам лъжата в науката навсякъде,където я видя- така ми е приятно! Харесва ми да казвам истините за България- Бог ме е пратил да правя това!
цитирай
9. marana69 - Не Продължавай да се оправдаваш че ставаш вече наистина жалък дай д,а убием Науката. та.белки.остане, само чалгата и "вярата
26.08.2022 16:55
shtaparov написа:
Да говорим за "друсане" е смешно и глупаво- с нищо не отговаря на истината,но някои дрогари у нас така са свикнали да пишат от 50 години насам :) "Ченгета" също е абсурд,за плащане- ДУМА ДА НЕ СТАВА!!! Аз пиша ЗА БЪЛГАРИЯ И ЗА НАРОДА НИ- не пиша за пари,а напълно доброволно! Старая се да изкоренявам лъжата в науката навсякъде,където я видя- така ми е приятно! Харесва ми да казвам истините за България- Бог ме е пратил да правя това!

цитирай
10. marana69 - ... аз съм тук 10 год вече, ангеле
26.08.2022 17:07
Знам ви всичките машинации. лъжи
плюсове и "подли игрички"..
разбира се,че сте надрусани от 150 до 1000...
кого ще лъжеш, нали ти писах
какъв опит имам, за пет живота.

Написах ти в 2 коментара
твоите надрусани лъжи, за тракологията
и другите подобни на Леонов, за панславизма и 10-те български държави ,са абсолютна дъвка.балони .
Примитивни и популярни, от как станаха любими социалните мрежи,за чесане на езиците по 26 ч
защото, така е най-евтино... да станеш
"прочут, уважаван и 'някой" си блогър

Ангеле,аз чатувам от 22 год. насам
да не говоря за реалния опит. за който споменах
да не говоря и за хилядите книги, които съм изчела.
и за стотиците интересни хора,които съм срещнала

Никъде не съм писала че вземаш пари
ти си просто един дребен шмекер и манипулатор
и вампир на емоции но. спокойно.
Това е супер популярно, в последните 20 год.
цитирай
11. shtaparov - Тези заяждащо-поучителни тонове ...
26.08.2022 18:45
Тези заяждащо-поучителни тонове Джойске и аз ги владея дори преди теб но позволи да ти напомня- така и баба знае! Един се труди- чете и пише,отваря очите на хората,а някой завистник почва да му намира "маана" и той не знае защо,критикува и той не знае какво,без конкретика просто така- само заради идеята! Затова отново ти напомням- теб не те взимам насериозно,щото не си ми в категорията и не можеш да изречеш две научни мисли на кръст. Аз не се оправдавам,щото няма за какво- ти имаш нужда да го правиш,че съм сложил хиляди гласове в различните ти профили,а накрая се обръщаш срещу мен! Не ми е в достойнството да споря с тебе- не те бива,извинявай. Аз съм Експерт по Българския календар и зная за него толкова,колкото казионите не са и сънували! От години чакам някой да посмее да критикува моите заключения,за да го разбия с факти и изворови документи но ядец- НИКОЙ НЕ СМЕЕ И КОПЧЕ ДА МИ КАЖЕ! Те казионите не могат да ме оборят,та ти ли ще можеш Джойске? :) Хич не се и надявай,че ще си разбиеш надеждите в желязната ми логика и ще ми плачкаш горкана на рамото,а аз ще трябва да те утешавкам!... :)
цитирай
12. notfun - .... ангелчо да знаем за месианския комплекс
26.08.2022 18:59
Тук.всеки втори, носи такъв комплекс на бедната си глава

Аз не съм никаква джойсиа
Джойс,е една смешна учителка от Шумен на моите години.коуто. не крия като теб и бай Леонов
ето ,виждаш ли ,каква логика вадиш
Освен това,и сам се издаваш, че обикаляш като гладна улична превъзходна както и барин и твоят приятел Леонов, да слагате плюсове
къде ли не, и по тавана, и по облаците
и по Луната, само и само, да направите калабалъка )

Казах ти и при мислителят, ти трупаш факти
и картинки, но това,нито е познание, нито е мъдрост
личи си, какво си чел, байно.

я. пак, я пак ...
напиши го тук, с големи букви
Откъде произлиза този "Първият" календар ??

от Тракия.или. от твоето село. )

цитирай
13. shtaparov - Тук. всеки втори, носи такъв ком...
26.08.2022 19:21
notfun написа:
Тук.всеки втори, носи такъв комплекс на бедната си глава

Аз не съм никаква джойсиа
Джойс,е една смешна учителка от Шумен на моите години.коуто. не крия като теб и бай Леонов
ето ,виждаш ли ,каква логика вадиш
Освен това,и сам се издаваш, че обикаляш като гладна улична превъзходна както и барин и твоят приятел Леонов, да слагате плюсове
къде ли не, и по тавана, и по облаците
и по Луната, само и само, да направите калабалъка )

Казах ти и при мислителят, ти трупаш факти
и картинки, но това,нито е познание, нито е мъдрост
личи си, какво си чел, байно.

я. пак, я пак ...
напиши го тук, с големи букви
Откъде произлиза този "Първият" календар ??

от Тракия.или. от твоето село. )


На теб няма да го напиша- ще трябва да ми плащаш лекционни,докато се понаучиш на нещо по-свестно. Ще го пиша на любимия ти другар Маринчо,но само ако заслужи разбира се :)
цитирай
14. marana69 - обратна зависимост- Месиянският комплекс, се активира, при. Еректилната дисфункция, с настъпв на Третата възрСт..
26.08.2022 19:22
shtaparov написа:
Тези заяждащо-поучителни тонове Джойске и аз ги владея дори преди теб но позволи да ти напомня- така и баба знае! Един се труди- чете и пише,отваря очите на хората,а някой завистник почва да му намира "маана" и той не знае защо,критикува и той не знае какво,без конкретика просто така- само заради идеята! Затова отново ти напомням- теб не те взимам насериозно,щото не си ми в категорията и не можеш да изречеш две научни мисли на кръст. Аз не се оправдавам,щото няма за какво- ти имаш нужда да го правиш,че съм сложил хиляди гласове в различните ти профили,а накрая се обръщаш срещу мен! Не ми е в достойнството да споря с тебе- не те бива,извинявай. Аз съм Експерт по Българския календар и зная за него толкова,колкото казионите не са и сънували! От години чакам някой да посмее да критикува моите заключения,за да го разбия с факти и изворови документи но ядец- НИКОЙ НЕ СМЕЕ И КОПЧЕ ДА МИ КАЖЕ! Те казионите не могат да ме оборят,та ти ли ще можеш Джойске? :) Хич не се и надявай,че ще си разбиеш надеждите в желязната ми логика и ще ми плачкаш горкана на рамото,а аз ще трябва да те утешавкам!... :)

цитирай
15. marana69 - ...шапар-офф, 10х те сигнализирах..
26.08.2022 19:25
тук се мотаят около 20 25 плюсаджии..

те, да ти плащат, байо..по 1 левче, се файда

аз, не разбирам...от финанси))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1919709
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031