Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2022 23:04 - чатуване, Религия и (истор)Наука ???
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 816 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 26.11.2022 23:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
     

   ...как, ви се  струва, това...

   от блога на 
horos


Автор: panazea Категория: Видео   image
Прочетен: 49 Коментари: 1 Гласове:  2
 

От блога на horos

 

 Къде е роден Александър Македонски?  Отново се опитвам да разбия един мит, който е разпространен в целия свят и е здраво вкоренен в съзнанието ни. Нищо невъзможно няма, след като се убедихте какво направих с книгата Библия. Доказах на всички, че в най-четената книга по света е укрита българската история и всички библейски герои са български царе, деспоти, боляри, духовници... Не си мислете, че съм направил кой-знае какво проучване./край  на  цитата..


https://www.parallelreality-bg.com/statii/ezoterika/194-2011-01-29-18-53-41.html

.....Голямото „Х” е една голяма лъжа

  Християнството е просто един придатък към текстовете и законите, написани от левитите и техните наследници по време на и след „пленничеството” им във Вавилон. И така какво представлява християнството и откъде е дошло? Ако бях християнин, аз бих седнал и бих се привързал здраво. Християнството е основно религия свързана със Слънцето и „Иисус” не е „сина”, а Слънцето. Или това е поне част от неговия символизъм. Вече видяхме приликите между „Иисус” и Болдер от култа към змията. Древната религия на Слънцето на Шумер и в целия древен свят, е била изразена като символична история, която на християните е било казано да приемат буквално. Предполагам, че сте готов за това, пасторе. Главната форма на общуване в древния свят бил символизмът и притчите и за да се разбере древният символизъм, свързан със Слънцето, означава да се разберат основните религии.

на тази страница, повече...

Най-голямата форма на масов контрол над съзнанието, която досега е измисляна е религията и тя е била най-важното оръжие в плана на рептилиите от хилядолетия. Тя е вкарала в затвор умовете на масите и ги държи в постоянен страх и робия. Те приемат често гротескните, тържествени думи на хората в расо, които им казват, че такъв е „Божия план”. Приемете това, което ви се предлага днес, независимо колко е гадно и утре ще сте в рая. Винаги е „утре”.

  От Вавилон до Рим

/ следва 2 ч..

Боже, спаси ни от религията! (откъс от книгата „Children of the Matrix“
на Дейвид Айк)
image
Статии - Езотерика
Написано от H.   
Петък, 29 Януари 2010 21:48
  (глава 11 от книгата „Children of the Matrix на Дейвид Айк, с някои малки съкращения)  

image  

  Митът за Христос досега ни е вършил добра работа. (Папа Лъв Х)







Гласувай:
3



1. notfun - бабеса панкеса, е така зомбирана, нагла, и агресивна,
26.11.2022 23:11
та,ми отваря ''работа'', да пиша пости,които..
съм писала, преди..нейното..покРъстване)))
басси и зомбацията, хора.дали, и аз така..изглеждам..)

Филип ii август
от: virtu

цитирай
2. notfun - https://youtu.be/3kIs_b6Gixs
26.11.2022 23:22
малка част, от Световната конспирация..приятно видео..

Живот след живота!
Съществува ли живот след смъртта?

Дейвид Айк говори по темата

Аудио книга/ спикерката е малко...зомби, и тя )

другият път, ще чета..аз..
аз ,обладавам уникални гласови Вибрации, и завладяващ тембър..

това, го откри, моята класна, в 9 клас.Гимназията.

приятно слушане..
цитирай
3. marana69 - Нета, е пълен със, объркани,самотни, зомбирани..машинки )
26.11.2022 23:34

3. missana - Нямаш и най-малка представа откъде съм.
18:51

notfun написа:
ее, що така,нали, беше Йогин, от Сириус, мастъре.. ........!!!?

в невидимо сражение участваш...
и раница съмнения понесъл
(като платно за виещия вятър)
сега се разпиляваш постепенно


Защото ако имаше, щеше да трепериш като тръстика от страх да не предизвикаш силите, които бдят над мен. Приеми това като добронамерено предупреждение. Не искам да ти се случи това, което се случи на други преди теб богохулствали срещу мен.
цитирай
4. marana69 - ..това го давам, като лош..'пример;...
26.11.2022 23:36

към моят пост..слушайте внимателно..всяка дума, във Видеото..

/Защото ако имаше, щеше да трепериш като тръстика от страх да не предизвикаш силите, които бдят над мен. Приеми това като добронамерено предупреждение. Не искам да ти се случи това, което се случи на други преди теб богохулствали срещу мен./
цитирай
5. marana69 - https://notfun.blog.bg/tq-i-toi/2022/06/04/tova-sym-az-haide-pak.1820939
26.11.2022 23:41

Фантомният АЗ, Д Айк..

тук давам, още един ВАЖЕН пост..

лека вечер..
цитирай
6. notfun - боссо, ти имаш лошаЕнергия, циба оттук..
27.11.2022 16:13
...НЕ съм те поканила..
и ,нямаш на идея, какво, и как
да коментираш..чаооо, до 22 век )


10:00
тлей себе си, па тогаз мисли другите,баб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1920602
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031