Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2021 15:07 - ...поправката 'Panazeika' )
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1048 Коментари: 15 Гласове:
7

Последна промяна: 26.04.2021 15:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 = ще пиша, без "агресивен" шрифт,за да ме разберете..емпатично..@ )
За да се постигне Точка на Хармония, Покой, и Нирвана (при некои, напреднали)
е нужно ,да се успокои Енергията, напрежението, и да се "изчистят", така нар...
излишни потенциали! това, го обяснява многоо простичко един автор,които, случайно
решил да изучава и Квантова физика ( и механика )Той ми е много любим, затова, 
и ще си позволя, да го спомена тук- Вадим Зеланд,или Как работи Вселената?
Кой, "управлява Координатната система, разположена в безкрайното морфогенетично
Енерго - Информационно поле.Това, пък е от друг.култов автор, Дейвид Уилкок..
който,също написа неотдавна - Спиралата на Времето,и Ключовете на Синхроничността...

такаа)) в този аспект на съждение, и мои фриволни размисли..бих си позволила,
да допълня г жа-та с вълшебният,магичен Ник
/виж заглавието..
тъй като е много фин, и сложен казуса/възможно е,единств. на ниво ХиперСъзнание,
да бъде осмислен, след това асимилиран, и адаптиран.т е. интегриран към Нашият
Висш АЗ, който, знае  Вся, и всьо! )

ето,поради тези кратки забележки,които маркирах, смятам, че панацея /или тони
се разминава с Основният Закон на Вселената: Подобното, привлича,подобно."
Авторът е Небеизвестният Бог Тот от Атлантида ( Хермест Трисмегист)
който де факто, е бил безсмъртен..


ще дам и простичък пример,за да сложа Епилог на  моя кратък ре-Пост..
ако, вие ,имате партньор,или "половинка", кой/я/то е доста "различна" от вас, или
на "другият полюс", както е споменала и Авторката (панацея) вие ,не само, няма да
бъдете щастливи и синхронни, а ще се "търкате и блъскате" с "рогата".докато, се
омаломощите, и в крайна сметка -разделите,за да утихне Пожара (на енергийно ниво
разбира се, тук се сещаме и за кратката нар поговорка (голяма съм фенка на БГ Фолклор, многоо ясно )..Кръвта ,вода не става.тя носи правечна генна информация..

и тъй като Вселената, във всеки един "Момент", се стреми към Равновесие,и Хармония,
вие, най вероятно, ще привлечете към себе си,, каквооо,уважаема панкей ?)
дааа..Партньор, подобен на вас, такъв, който "носи" подобни вашите, Вибрации..
"два остри камъка, брашно, не мелят" бг нар.поговорка 
нека да спра до тук...
с най добри чувства,и..усмиФфки )))
Юлия


Ако той е прекалено земен , а на вас главата е винаги в облаците?
Ако той е прецизен, а вие сте хай вей?
Ако той е въздържан , а вие сте импулсивни?
Значи сте една чудесна двойка ! Стабилен равновесен модел се получава от две противоположности, които взаимно се допълват.
Всъщност на нас не ни трябва съвършенство , на нас ни трябва нашата противоположност , за да станем едно цяло.
Елементарно Уотсън!
А сега станете от компютъра , прегърнете човека до вас, целунете го и не забравяйте , вие сте неговото хапче за сън!
Аз съм Панацея и зная някои неща!







Гласувай:
7



1. анонимен - Бах мааа му! Аз съм учил квантова ...
26.04.2021 15:12
Бах мааа му! Аз съм учил квантова механика, даже още я ползвам, ама там такива неща нямаше. Много е напреднала от тогаз!
цитирай
2. notfun - :-)))))))))) това, за хумор, ли да го приемем...
26.04.2021 15:16


1. vacsine1 - Бах мааа му! Аз съм учил квантова .
цитирай
3. анонимен - -)))))))))) това, за хумор, ли да ...
26.04.2021 15:21
notfun написа:

-)))))))))) това, за хумор, ли да го приемем...
1. vacsine1 - Бах мааа му! Аз съм учил квантова .

Ко щеш вярвай. Имам 3 даже, т. е. съм я избутал ( то иначе нямаше да съм завършил де).
цитирай
4. notfun - какво 3 имаш, бе го4ии?да не е, 33 Ваксини..))
26.04.2021 15:29

Ко щеш вярвай. Имам 3 даже, т. е. съм я избутал
( то иначе нямаше да съм завършил де).
цитирай
5. анонимен - ползвай квантовата да разбереш ...
26.04.2021 15:32
ползвай квантовата да разбереш какво 3 имам.
цитирай
6. notfun - ....ее, аз не те изтрих..но,ти не ми добави + ))))
26.04.2021 15:36
vacsine1 написа:
ползвай квантовата да разбереш какво 3 имам.


а на панацейка, що сложи..10 !!!!!)))))
цитирай
7. анонимен - ей ти +
26.04.2021 15:37
ей ти +
цитирай
8. dobrodan - Противоположностите се привличат,
26.04.2021 19:37
но до определено разстояние.
Двата полюса на един магнит дават нулево поле в средата.
Опитайте се да вкарате единия магнит в другия, нищо, че северен и южен полюс се теглят един друг.
Не става, нали?
Почти всичко е относително на този свят.
Какво да правим с магнитите ли:)? Оставяме ги да залепнат. Като дойде НЯКОЙ С ПО-СИЛЕН МАГНИТ, давайте сначале, таварищи :)!
Магнити мнооооого :).
Исках да кажа "хора" :):):).
цитирай
9. fun1001 - ..мда, панацейка, говори за "животинския и човешки магнетизъм, АЗ - за Космически,нар.Божествен
26.04.2021 20:16
dobrodan написа:
но до определено разстояние.
Двата полюса на един магнит дават нулево поле в средата.
Опитайте се да вкарате единия магнит в другия, нищо, че северен и южен полюс се теглят един друг.
Не става, нали?
Почти всичко е относително на този свят.
Какво да правим с магнитите ли:)? Оставяме ги да залепнат. Като дойде НЯКОЙ С ПО-СИЛЕН МАГНИТ, давайте сначале, таварищи :)!
Магнити мнооооого :).
Исках да кажа "хора" :):):).

цитирай
10. fun1001 - магнити многоо,даааа )) но,Главите - празни ))
26.04.2021 20:18

Какво да правим с магнитите ли:)? Оставяме ги да залепнат. Като дойде НЯКОЙ С ПО-СИЛЕН МАГНИТ, давайте сначале, таварищи :)!
Магнити мнооооого :).
Исках да кажа "хора" :):):)
цитирай
11. dobrodan - Сещам се нещо, то до утре Хиларито трябва да е обесена,
26.04.2021 21:27
нали тъй беше?
Че съм притеснен да питам :):):) направо от първоизточника :(?
цитирай
12. notfun - ...со кротце, со благо, и со малко..кютек, опитай )) бабеСа, си пада по по младички, Закачковци)
26.04.2021 22:08
dobrodan написа:
нали тъй беше?
Че съм притеснен да питам :):):) направо от първоизточника :(?

цитирай
13. notfun - ...гледам на "новите албуми" със Златните пИсоари, Фърст Лейди,не се вижда..
26.04.2021 22:12

....или, баба Милейде, не може, на 2 Магарета, сламата,да раздели )
29 нишана, и подавах, на 3 езика...ее, не ще и, не щее..да вдене,колко е
аут, и абсурдна..но,карай..Сапунката, да върви..)
цитирай
14. dobrodan - Тия дни ще питам, страх не страх :).
26.04.2021 22:19
Макар че отговорът с клонинга вече сигурно е на standby.
цитирай
15. notfun - ....виж и Слогана на Мале лей..,и умри от завист))))
26.04.2021 23:04
имало,и грамотни глупаци...
.....инак,Тъпака е безобиден, Биг проблема,идва от Гюрултията му...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1944635
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930