Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2022 09:05 - мила малелей, нали, беше..
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 945 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

   Мисис КИЛЪРИ, БЕСИ, БЕСИ  @@@...
   няколко  пъти, в Гитмо...Ммммммм?



image

 

 от ранни зопри...падат, тъжноо, и самотно..
Пушек и..сажди, в Африканското село - Пръ..скара  @@@


Val d"or-ке твоята истерия към "панагюрския" пък съвсем е неразбираема. Особено, когато не е "панагюрския". Ти с какво доказа, че си жена? Не, не ми отговаряй. И да си, не е голямо постижение. Има над 4 милиарда (даже юла с някои условности може да мине за такава). Даже не е и зависело от теб. Важно е после-то.

За "мъжленцата" тук пък направо страх да те хване. 

И да знам, Мара съм. 



Гласувай:
5



1. notfun - ....накъдето, и да се ''обърна''...
31.05.2022 09:25
все, познати, доо болка...
забавни, и лудички..възрастни..деца)

Навярно се чудите - как без компас из космоса стръмен ще скитам,
а аз като луда се смея на глас, рептил че за пътя ще питам
или пък по хлъзгава, плоска стена, гигант белобрад ще ме дърпа,
да мога от бързата, звездна шейна, да махам със шарена кърпа.
цитирай
2. dobrodan - Ако тоя куплет е твой, то приеми моите почитания :).
31.05.2022 09:55
Съвсем честно, великолепен е!

Хилари да не си на тоя свят:):):):):). Мине се не мине, току те пообесят... И така до следващия път:).
Да е жива баба Лелемалейди, да ни усмихва сто години!
цитирай
3. notfun - ...да де..живеем, в Огледален Свят..
31.05.2022 09:57

...може и да са клонинги, може и да..са двойници..
за ''куклата'' ''пут-ин'' изписах, доста...снимки, видеа..
не ми пука, за вашите симпатии..АЗ съм Критик, а не..няква -филка..

ТЕЗИ хора, НЕ са хора, ТЕ ,живеят, в няколко Измерения..
простоо, го..могат...а, ние, с вас, НЕ )))
цитирай
4. notfun - ..на zemela, e.../ но, тя си знае, вие, също.
31.05.2022 10:00
аз не съм Поетеса, немам нерви, и за
безкрайни еквилибристики..с езика.. хахахха

2. dobrodan - Ако тоя куплет е твой, то приеми моите почитания :).
09:55
Съвсем честно, великолепен е!
цитирай
5. marana69 - как да се изкажа, по така..културно..
31.05.2022 11:00


.как да се изкажа, по така..културно..
(бабата с ник лейди46, е пошла,и досадна, катоо..всяка..баба..
.............
вчера, една Учителка, ми направи елегантна забележка.
за..моят, експресивен език/ така е, аз съм хулиганка..
и, винаги, съм била...
Човек ,не се променя..напротив, все повече, 'става' Себе си )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1945432
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930